søndag 23. juni 2013

Og her kommer årets siste kursholder...

Årets siste kursholder på Trøndersaksa heter Yasmin. 

Hun er ei superflink dame som vi gleder oss veldig til å få på besøk. Her er det Yasmin har å fortelle om seg selv:

"Hei! Jeg heter Yasmin, og er 33år gammel. Mamma til 2 herlige rabagaster som heter Felix og Collin. Gift med Kristian og vi bor på Kyrksæterøra som bare er en times tid utenfor Trondheim sammen med Rottweileren vår Penny. Jeg jobber for Bikuben og gjør de fleste ting som gjøres online. Jobber med nettbutikk, facebook og bloggen. Jeg digger den jobben jeg har og har da også mulighet til å være mye med barna mine da jeg disponerer arbeidstiden min selv. 

 Jeg begynte med scrapbooking helt tilfeldig. Jeg var på et barseltreff med mitt eldste barn da hun ene som var der hadde oppdaget scrapbooking. Det synes jeg var utrolig morsomt og ble helt frelst allerede da. Dette var i August 2005. Jeg har egentlig alltid drevet og klipt og limt bilder inn, men det var da jeg virkelig kom inn i det! 

Jeg føler at jeg selv ikke har noen spesiell type stil. Jeg lager alt fra Kort, mini album, hjemme dekor og layouts - Vintage til Mixed Media. Men det ligger mitt hjerte nærmest å scrappe med mye paling, mist og bli skikkelig møkkete på henda. En ting man kan si er at jeg digger lag på lag.. Masse lag på lag!! :) 

Jeg skal holde to kurs på Trøndersaksa, og det første kurset jeg skal ha er et mixed media layout kurs og det andre er et canvas kurs! Jeg gleder meg masse til å komme å holde kurs for dere! :)"

For å se mer av det Yasmin lager kan dere ta en titt inne på bloggen hennes.

Som Yasmin sier selv skal hun ikke bare holde et kurs for oss, men hele to kurs; et for de som elsker LO`er og et for dere som vil lage et kunstverk dere kan henge på veggen når dere kommer hjem; et scrappet lerret. Dette blir veldig spennende. Nedenfor følger to små fristende teasere fra Yasmins kurs (klikk på bildene for å få dem større).



Og i morgen, kjære Trøndersaksadeltakere, kommer det påmeldingsinformasjon her på bloggen og sammen med den kommer også tidspunktene for kursene. 

Bare 5 dager igjen til påmelding nå. Vi gleder oss!

Ingen kommentarer: