søndag 23. juni 2013

Er dere klar for å høre om kursholder nummer 2?

Årets andre kursholder heter Christin, men blir også kalt Umenorskan på det store internett.

Christin har vi klisterbandittene hatt et godt øye til lenge så vi gleder oss til å se henne på Trøndersaksa i år.

Hei. Jeg heter Christin Grønnslett – på nettet også kalt Umenorskan, jeg er 39 år og bor i Røyken (Buskerud) sammen med mann og to barn (3 og 6 år). Når jeg ikke jobber i Oslo med studieadministrasjon eller  leker med ungene så sniker jeg meg ned i scrappekjelleren min. Jeg er så heldig å ha et kjemperom hvor jeg kan rote så mye jeg vil, men det er tidvis litt langt fra resten av familien så jeg scrapper mest når ungene sover.  

Jeg oppdaget scrapbook for 11-12 år siden når jeg ville lage et reisealbum etter et lengre opphold i USA, jeg begynte å shoppe og samle på inspirasjon i mapper på Pcen, fikk jeg scrappekrok og senere også scrapperom, men fikk ikke laget noe særlig til meg selv, mest gaver til andre. Det var først i 2008 da jeg flyttet til Umeå at jeg virkelig kom i gang med scrapbooking – da våget jeg å skrive noe i forum – jeg fikk nytt nickname – Umenorskan. Ikke så originalt, men det kommer av Ume (byen jeg bodde i) og norskan (jeg var jo en nordmann boende i Sverige). Neste steg denne høsten var at jeg dro på mitt første treff og endelig møtte andre scrappere, jeg fikk en blogg og begynte også å henge meg på utfordringer på nettet. Året etter ble jeg enda mer bitt av scrappebasillen, for da var jeg hjemme i permisjon med yngstemann. Da ble det for første gang daglig scrapping.

Hva er min stil?? Jeg begynte som en veldig clean & simple scrapper. Jeg kjøpte masse blomster, men hadde stooore problemer med å bruke de. Jeg har nok i grunnen beholdt mye av det, men har våget å bruke mer på sidene med lager på lager og har tatt i bruk masse teknikk og fargeprodukter også, men hovedsakelig distresser og gesso – har ikke så mye tålmodighet med varmpistol og spraying av mister. Jeg har samme stil når det gjelder både layouter, kort og minialbum og det håper jeg kan inspierere litt.

Ta gjerne en kikk inn i Christins inspirerende blogg.

Kurset Christin skal holde for oss på Trøndersaksa er et minialbumkurs og gjett om det høres spennende ut da. Vi gleder oss! Les mer om kurset nedenfor (klikk på bildet for å få det større).


Og i kveld kommer et innlegg med den siste av våre kursholdere i år. Følg med, følg med!

Ingen kommentarer: