søndag 9. september 2012

Under to uker igjen

Kjære deltakere på Trøndersaksa 2012. Nå vet vi at det sitter 70 spente, ivrige damer med kløe i scrappemuskelen rundt omkring i Norge og bare tripper etter å reise avgårde på treff om knappe to uker. Ja, vi vet dette fordi vi sitter og hopper av spenning selv også. Vi gleder oss veldig!

De neste to ukene vil dere finne ny informasjon her inne hver eneste dag. Det vil komme informasjon om lokalet, konkurranser, butikker på treffet og forskjellig annet nyttig og unyttig. Så følg med fremover. Kanskje vil ventetiden bli litt kortere.

Vi begynner nedtellingen med noe unyttig, men hyggelig, for å sette dere i riktig stemning. Kim Larsens scrapperelevante melodi "Papirsklip" må vel være en hyggelig søndagspost (Les teksten under filmsnutten).

Bare 13 dager igjen, damer!



Papirsklip - Kim Larsen

Når nu min verden bliver kold og forladt

finder jeg trøst i min kæreste skat

klipper motiver med drømme og saks

papirsilhuetter af den fineste slags. 


Livet er langt

lykken er kort

salig er den der tør give det bort.



Her er et af min far og min mor 

de som gav mig til denne jord

kærlige kys og en duft af jasmin

altid solskin og sødeste min.


Livet er langt ...



Her er et af min bedste ven

utallige klip går igen og igen

et aldrig færdigt eller fuldendt motiv

sort silhuet af kvinden i mit liv.


Livet er langt ...



Domine et sanctus 

Domine et sanctus 

Domine et sanctus



Når nu min verden bliver kold og forladt 

finder jeg trøst i min kæreste skat 

klipper motiver med drømme og saks 

papirsilhuetter af den fineste slags.


Livet er langt ...

Ingen kommentarer: