onsdag 13. juni 2012

Plastic Fantastic med Lise Mariann

Da var vi kommet til fjerde og siste kursavsløring til årets Trøndersaksa. Klisterbanditt Lise Mariann skal inspirere oss til å bruke noe av plasten som ligger strødd hjemme til fornuftige ting som scrapbooking. Dette sier Lise Mariann om seg selv:

Hei. Jeg heter Lise Mariann, er 31 år (enn så lenge), gift, mamma og arkeolog. Jeg kommer opprinnelig fra Helgelandskysten i Nordland, men har bodd i Trondheim i 11 år. 

Jeg begynte å scrappe i 2004 etter at jeg og mannen min giftet oss. Jeg ville lage en fin album fra bryllupet er dermed var galskapen i gang. Siden den gang har jeg scrappet og scrappet alt jeg bare får tid til og elsker hvert sekund av det. Stilen min vil jeg påstå er variert. Jeg digger å prøve nye stiler, produkter og teknikker, men de som kjenner til min scrapping vet nok at jeg er dronningen av spray og fargesplæsj. Jeg kan rett og slett ikke få nok av sprayprodukter og knæsjfarger. Jeg lager nok mest LO`er og art journal-sider, men kan en gang i mellom slå til og lage et kort. Jeg er en av klisterbandittene som arrangerer Trøndersaksa. Det synes jeg er veldig givende og gir meg tonnevis av energi og scrappelyst. 
Jeg er også på designteamet til Papir i Hjertet. 

Jeg gleder meg til plastikkbonanza på Trøndersaksa og ser frem til å møte dere på kurs hvor vi skal lage spreke plastikkLO`er. Vi sees!


Nedenfor kan du få en liten titt på hva du kan forvente deg av Lise Marianns kurs. Klikk på bildet for å få det større. Heng deg på!


Se mer av Lise Marianns scrapperier på bloggen hennes.

1 kommentar:

Toi9 sa...

Spennende!! :))