mandag 11. juni 2012

Marianne - Fargerike tags

Vi ønsker dere velkommen til Marianne aka Skorpionens tagkurs. Her skal dere få kose dere med farger og lage kort på en annen måte enn dere kanskje vanligvis pleier å lage kort. Anvendelige teknikker og fine farger og inspirasjon fra den fantastisk talentfulle Marianne. Dette blir gøy! Slik presenterer Marianne seg.


Jeg heter Marianne (eller skorpionen  om du vil )og er 50 år ung. Kommer opprinnelig fra Arendal, men møtte min kjære for 20 år siden og flyttet til Hamar. Bor sammen med sambo og våre to jenter på 14 og 10 år. Mine to scrappeobjekter når jeg lager LOer. Jobber 80% hos en importør av gaffeltrucker.

Jeg begynte med scrapping i 2005 og lager i grunnen det meste. Kort, LOer, AJ, mixed media etc. Den siste tiden (etter at noen fortalte meg at farger er gøy) har jeg blitt helt bitt av det å bruke farger og å blande ulike teknikker på mine prosjekter. Jeg elsker klin og klæsj :D Jeg MÅ inn på rommet mitt daglig, om det så bare er for å splæsje litt på en tag eller en AJ-side. Kan trygt si at jeg har blitt avhengig av dette. Jeg kjennes ikke igjen med en spesiell stil, den ene dagen kan jeg lage en sukkersøt og rosa LO eller et vintage kort og neste dag en skikkelig røff og tøff LO eller en fargesprakende AJ-side. Jeg er med på Designteamet til  herlige kreative Vibeke Spigseth - Poppydesign og er også moderator på forumet CASAkreativ.

Det var litt om meg. Gleeeeder meg til trivelige Trøndelag og å holde kurs!



Og her har dere en aldri så liten sniktitt på Mariannes kurs (klikk på bildet for å få det større). 


Sjekk ut Mariannes inspirerende bloggVi er helt i hundre. Dette blir bra!

3 kommentarer:

Toi9 sa...

Så herlig!!
Jeg vil..... kline og grise :)))
Gleder meg masse til treffet, juhu :)))

jannek sa...

Oi, spennende ja. Toppers!!:-)

Gunn-Elin sa...

Dette skal jeg få med meg :)
Gleder meg Marianne!!