onsdag 18. juni 2014

Den som venter, venter ikke forgjeves

Hei, kjære Trøndersaksadeltakere!

Da kan vi omsider invitere til påmelding til årets Trøndersaksa. Påmeldingen vil skje søndag 29. juni klokken 21.00.

I år vil dette foregå på følgende måte;
1. Dere vil få en lenke dere kan gå inn på. Denne vil bli offentliggjort her på bloggen.
2. På denne lenken velger dere hvilke dager dere vil delta, hvilke kurs dere vil delta på og klikker dere videre til betalingssiden.
3. Dere betaler for treffet med en gang og idet dere har betalt vil dere være sikret plass og vil motta billett per e-post.
4. Ta med billetten på Trøndersaksa.

Hvis du senere finner ut at du gjerne vil delta på et kurs til er det bare å gjenta prosedyren og velge det kurset du gjerne vil være med på. På denne måten vil du slippe å vente i timer og dager på å få bekreftelse på om du har fått plass eller ei.

Hvis det skulle skje at du er for sent ute og ikke får plass på det du ønsker å få plass på sender du en e-post til trondersaksa@gmail.com og vi setter deg sporenstreks på venteliste.

De nærmeste dagene vil det komme informasjon om kursholdere og kurs, men et lite hint vil vi gjerne gi dere... Har dere sett disse damene før?

Nå er det i gang. Og vi gleder oss!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Dette blir kjempeartig! Gleder meg så utrolig masse!!! :)

Anne sa...

Plutselig kom jeg på at jeg hadde sett noe om påmelding, og trodde et øyeblikk at jeg hadde gått glipp av startskuddet :/ Men heldigvis tok jeg feil!
Skal sitte klar på søndag :-) og gjett om jeg skal melde meg på kurs til Finnabair!! Dette kommer til å bli helt supert! Ønsker dere alle en fortreffelig sommer :-D

Sommerklem fra Anne