tirsdag 30. august 2011

Treff-ATC, en MÅ-oppgave

I april i år under naboscrappearrangementet vårt Steinkjerscreppa ble vi introdusert til scrappeverdenens visittkort, "treff-ATC". Dette syntes vi var en så hyggelig tradisjon at vi gjerne viderefører den.

ATC står for "Artist Trading Card" og er et lite kort som hver av alle treffdeltakerne lager. Etterhvert som alle leverer kortene sine på treffet laminerer vi dem før alle trekker seg et kort og dermed har et lite minne fra Trøndersaksa 2011. Etterhvert som du besøker flere treff vil du ha mange slike ATC´er i samlingen din og et fint, lite minne fra hvert av treffene du har vært på. Mange henger ATC´ene sine på scrappekoffertene eller totene sine som pynt.

ATC´en skal være dekorert på følgende måte;
  • Det skal være 5,5 x 8 cm (litt mindre enn vanlig ATC på grunn av det skal lamineres med lamineringsplast i visittkortstørrelse)
  • Siden det skal lamineres må all pynt være flat.
  • Fremsiden skal inneholde teksten "Trøndersaksa 2011"
  • Baksiden skal inneholde ditt nick/navn og e-postadresse og/eller bloggadresse

OBS! Dette er en MÅ-oppgave. For at alle skal kunne trekke seg et kort og få dette minnet må alle også lage et slikt kort. Om du velger å lage det på forhånd eller på treffet velger du, men det må leveres så tidlig som mulig på lørdag (De som bare kommer på søndag leverer så tidlig som mulig på søndag)

Høres ikke dette fantastisk artig ut?

3 kommentarer:

Torill sa...

Supert at dere viderefører denne!!!
Jeg har laget min jeg:0)

Gunn-Elin sa...

Så artig :)
Min aller første atc. Og det gleder jeg meg til å prøve meg på ja!!

Lise Mariann sa...

Torill: Så bra! Ja, vi syntes dette var en utrolig hyggelig måte å huske treff på, så den måtte bare adopteres. :-)

Gunn-Elin: Ja, ikke sant! Veldig artig! Vi gleder oss til å se masse kule ATC´er på lørdag og søndag! :-)