lørdag 1. september 2018

Shake it like a polaroid picture

Årets kurs er et kurs du kan bruke både til kort og til layouts. Vi skal nemlig lage shakere og shakerkort sammen med klisterbanditt Lise Mariann. Her er hva hun skriver om seg selv og kurset:

Hei. Jeg heter Lise Mariann. Jeg har scrappet i hele 14 år, men har det siste året blitt mer og mer interressert i og forelsket i kortlaging. Det har gått så langt at mannen min ser mismodig på haugen av kort og lurer på om vi kjenner så mange mennesker... Sånn egentlig... Gøy er det i alle fall. Mer om meg: Jeg kommer fra ei bittelita øy på Helgelandskysten. Jeg er utdannet arkeolog, jobber med formidling av arkeologi på NTNU Vitenskapsmuseet i Trondheim. Jeg er tobarnsmamma og kjærring til en fin kaill, katteelsker og boknerd og så scrapper jeg selvsagt da.

Så var det kurset da. Kurset vi skal boltre oss i heter "Shake it!" og vi skal i løpet av et par timer på lørdag bygge shakere i minst to, kanskje til og med tre varianter. Du vil ende opp med minst to kort, men shakere kan du bruke på LO'er også, så om du skulle være kun i LO-modus så er dette et kurs for deg også. Les mer om kurset på bildet under (klikk på bildet om det blir for lite):



PS: Ugla på bildet er kun et eksempel. Vi kommer til å hilse på en helt annen, litt kaldere pippip.

Sjekk gjerne ut instagramkontoen min for å se hva jeg lager og roter med (brukernavn: scrappylisemaa). Her kan du blant annet se flere shakerkort.

Litt praktisk info om kurset:
  • Kurset koster 300 kr per snute
  • Kurset starter klokken 10.00 på lørdag morgen.
  • Påmelding til trondersaksa@gmail.com
  • Påmeldingsfrist: fredag 7. september
  • Gjennomføres med forbehold om minst 4 påmeldte deltakere.
Så hva sier dere? Blir dere med på å riste løs?

Ingen kommentarer: